איך מיתוג טוב יוצר את האני הייחודיות שלך?
איך מיתוג טוב יוצר את האני הייחודיות שלך?
מיתוג מקצועי מביא לידי ביטוי "האני הייחודי שלך אל קהל היעד הספציפי שלך". כיצד מתורגם הסיפור השיווקי מהחזון האישי להיגיון.
לסיפור עסקי טוב יש מבנה עם התחלה, אמצע וסוף – לסיפור העסקי יעיל יש מרכיבים.
הנקודה אישית – מה היה החלום שלך? מה המקור שהניע לפיתוח את העסק? למה אני עושה את מה שאני עושה?
קונפליקט – לסיפור עסקי טוב יש קונפליקט עם רצונות, מעצורים והתגברות על מכשולים.
הימנעות מסופרלטיבים – סיפור עסקי טוב מסופר שהוא אותנטי, ענייני, אמין ללא סופרלטיבים.
מחשבה והזדהות – סיפור עסקי מיתוגי מביא את השומע או הקורא/גולש לחשוב… לצפות למה שיקרה… מה התפתח, ולזהות.
הגדרות – כיצד אתה מגדיר את עצמך, את השירותים שאתה נותן ומהם היעדים.
תועלות – מהם התועלות שהלקוח – קהל היעד יקבל מקניית המוצרים או השירותים.
בידול – מהו הבידול שלך, מהו היתרון היחסי שלך ?