ג'וב קרוב – לעבוד קרוב לבית

רוצה לעבוד קרוב לבית? עכשיו זה בהישג יד.

כמה פעמים נסעתם לעבודה או חזרתם ממנה וחשבתם, תוך כדי השתרכות בפקקים, על בזבוז הזמן המשווע של ה"בילוי" בכבישים – במקום לנצל את הזמן ולהיות עם הילדים, ללמוד למבחן סוף סמסטר, להקדיש יותר זמן לספורט?

ג'וב קרוב נותנת לכך את המענה.

אתר ג'וב קרוב מספק את הדור הבא של חיפוש עבודה במטרה להפוך את חווית החיפוש לקלה ויעילה יותר דרך האתר או באפליקציה (להורדה למכשירי אפל ו-ואנדרואיד). בצורה כזו ניתן למצוא במהירות וקלות מגוון אפשרויות עבודה המוצעות לפי מיקום – בסביבת אזור המגורים של המשתמש, מיקום האוניברסיטה, מסגרות החינוך של הילדים ועוד – בהתאם לצורכי המשתמש.

האתר הוקם מתוך הבנה כי בעידן המודרני עבודה קרובה לבית היא חיונית למציאת האיזון הנכון בין קריירה לבין חיי המשפחה, בילוי עם הילדים, תחביבים, לימודים ועוד במקום לבזבז את הזמן בנסיעות.

האפליקציה מציגה את כל אפשרויות העבודה הרלוונטיות ברדיוס המבוקש וכולל מידע רחב וחיוני כגון חישוב המרחק, הערכת זמן הנסיעה אל מקום העבודה, ניווט אל היעד, תמונות ומפה מפורטת עם סימוני מקומות העבודה המתאימים.

בנוסף, ג'וב קרוב מציעה כלים טכנולוגיים נוספים כדי להפוך את חיפוש העבודה לחוויה קלה ונעימה יותר, למשל שליחת קורות החיים ישירות ממכשיר הסמרטפון וכן אפשרות ליצור קשר טלפוני עם מקום העבודה. כמו כן, ניתן להירשם לשירות סוכן חכם המאפשר לקבל משרות רלוונטיות בזמן אמת ישירות למייל.

במקביל, ג'וב קרוב מציעה למעסיקים פלטפורמה המספקת להם מועמדים הנמצאים סביב מקום העבודה וכך לאתר עובדים זמינים יותר וכמובן לחסוך בהוצאות הנסיעה.

ג'וב קרוב הוקמה בשנת 2014 על ידי יזמים בעלי ניסיון ורקע עשיר בתחומי ניהול משאבי אנוש וכן הקמת פלטפורמות טכנולוגיות לשיפור השמת עובדים.

הכנסו לאתר: https://www.jobkarov.com/