יועץ שיווק לעסקים קטנים ובינוניים
עסקים קטנים ובינוניים שואפים להגיע לנקודת היתרון המהירה שלהם, נקודת החוזק שתוביל אותם באיכות, מהירות ובמינימום עלות להצלחה, היעד הגדלת מכירות על ידי הבאת לקוחות חדשים ושימור הקיימים.
זה ידוע עסק קטן אתגרים גדולים
לעסקים קטנים ובינוניים יש אתגר ניהולי גדול, לנהל עסק קטן על כל גווניו, נושאים ארגוניים נושאים לוגיסטיים, נושאים פיננסים וכמובן נושאים שיווקיים המשפיעים על מכירות העסק.
התמודדות עם עומס גדול, לחץ, ריבוי משימות ואחריות
בעלי עסקים קטנים מתמודדים עם עומס גדול ולחץ ולכן חשוב שיועץ שיווק לעסקים קטנים ובינוניים לא יהיה רק יועץ אלה מלווה, שותף ואיש מעשה המסייע לעסק למצוא את נקודת היתרון ולייצר ארגז כלים פרסומי, מיתוגי שיווקי להגדלת מכירת.
מה צריך עסק קטן מיועץ שיווק לעסקים קטנים ובינוניים ?
- דרך ותכנית עבודה.
- מינימום עלות ומקסימום תוצאות.
- הדרכה כיצד עושים?
- ליווי מעשי.
- ניצול משאבי הפרסום המוגבלים שיהיו אפקטיביים.
- הגדלת מחזורי מכירות.
- גיוס לקוחות חדשים.
- שיפור אמצעי השיווק: אתר אינטרנט, פייסבוק, טלמרקטינג, כנסים וכו'.
עסק מבקש מיועץ השיווק לעבור מהישרדות לצמיחה
כולם מחפשים יציבות בעולם העסקי המטורף -עסקים קטנים ובינוניים נמצאים במצב של הישרדות, ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים ובינוניים מחפשים את נקודת היתרון.
בעלי עסקים מנסים לשפר את העסק, חשוב להרים טלפון ולהיפגש עם יועץ שיווק עם ניסיון ורקורד שיזיז את העסק שלך, ברגע שתחליט שאתה כבר בנקודת יתרון על פני עסקים אחרים בתחום שלך.
כיצד להגדיל מכירות בעולם מורכב?
- הכלים?
- יצירתיות ומחשבה מחוץ לקופסא
- מיתוג ונראות העסק ואמצעי פרסום.
- ניתוח צורכי הלקוחות.
- הבנת שוק התחרות.
- יצירת בידול ויתרון יחסי.
- גיוס לקוחות חדשים בראש אחר.
- מיומנויות לשיפור אחוזי סגירת עסקאות.
- שימור לקוחות קיימים.
- שדרוג השיווק בפיסבוק.
- שדרוג השיווק בגוגל.
- כתיבה שכנועית.
- ניהול נכון של הלקוחות.
- הגדלת לקוחות.
להגיע לתוצאות בזמן קצר
ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים ובינוניים כאן ועכשיו.
לעסקים קטנים ובינוניים אין זמן, כסף, משאבים לתוכניות ארוכות. הם צריכים פתרונות תועלתיים כאן ועכשיו. תכנית משימות מעשית לזמן המידי הנבנית ע"י יועץ אסטרטגי, יועץ שיווקי, ומאפיינת את צרכי העסק, מציגה חזון, יעדים, יוצרת בידול ומגבשת אסטרטגיות שיווק אופטימליות לקהל היעד במינימום עלות ומקסימום תוצאות היא החלופה היחידה.
שיווק ומכירות הם הלב של העסק
חשוב לך כבעל עסק קטן או בינוני לקבל את הפתרונות השיווקיים המותאמים עבורך לגיוס לקוחות והגדלת מכירות.
בעידן בו אנו חיים אין מקום לסימני שאלה
השיווק והמכירות הם לב העסק, בעידן בו אנו חיים בשווקים תחרותיים צפופים שיש הכל מהכל חשוב לייצר בולטות, זכירות, בידול, חדשנות לצד אמינות, הגינות ובטחון ללקוח שרכש את השירות או המוצר מגורם איכותי ומקצועי.
הצלחה פירושה שיהיה לך אפשרות לעשות מה שאתה רוצה
כיועץ שיווקי לעסקים קטנים ובינוניים ליוויתי מאות לקוחות קטנים ובינוניים.
להלן המלצה של בעלי חברה: "הצלחה פירושה שיהיה לך אפשרות לעשות יותר במסגרת האפשרויות שלך". את זה הבנתי בעבודה רצופה משנת 2015 עם משה שמש בבניית אופק עסקי, יעדים, משימות הדרך להגיע להישגים והתוצאות האיכותיות! ארז נצר מנכ"ל קבוצת ישראל נצר הנדסה ובניה מחיפה.
פעם עסקים התנהלו מכוח האינרציה
בעבר עסקים התנהלו מכוח האינרציה, משיטת לקוח מביא לקוח כיום בעלי עסקים נדרשים ליזום מהלכים כי העסק תלוי בלקוחות נאמנים, לקוחות חדשים, ללא שיווק הלקוחות הולכים וקונים אצל המתחרים את המוצר או השירות שאתה מייצג.
להביא תוצאות במחזורים ובקופות
החוכמה בפעילות מול בעלי עסקים קטנים ובינוניים לא לתת עצות וללכת, הגדולה לייצר חזון, אופק, יעדים, מטרות ולהוביל יד ביד אל היעדים והתוצאות, ליווי איכותי ואישי, ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים ובינוניים להגדלת מכירות כי הלקוח העסקי חייב לקבל חבילת פתרונות ייחודיים תוך בניית בידול והיתרון היחסי. ליווי מעשי יד ביד להצלחה והכי חשוב להביא תוצאות במחזורים ובקופות.
כל בעל עסק יכול לשפר את המכירות שלו ולשפר את ההתנהלות העסק
נקודת החיזוק המהירה שתוביל ליציבות כלכלית.
אם חשוב לך לסגור עסקאות באופן אפקטיבי, יעיל ומהיר אשמח לעמוד לשירותך עם ניסיון משנת 1989 בתחום הקופירייטינג, ניהול קריאטיבי, קידום מכירות וייעוץ אסטרטגי שיווק בחברות גדולות: סלקום, שופרסל, כלל, אלבר, אזורים, שיכון ובינוי, ביג שופ, קבוצת ח.י ועד לעסקים קטנים ובינוניים המעוניינים למצוא את נקודת החוזק של העסק מפני שאין לבעל עסק קטן להוציא כסף על ניסיונות.