קידום אורגני SEO בגוגל
קידום אורגני SEO בגוגל בתקציב ובקצב שלך, ללא התחייבות, ממשיכים רק אם מרוצים מהטראפיק והתוצאות! להגיע לדף הראשון בגוגל!
קידום אורגני SEO בגוגל הוא נשק היעיל החכם והזול שמייצר את הלידים האפקטיביים ביותר ללא צורך בתשלום על כל קליק! גם עסקים ונותני שירותים קטנים ובינוניים יכולים להגיע לעמוד הראשון בגוגל במספר מילות מפתח ביטויים רלוונטיים!
5 סיבות מדוע כל עסק צריכים קידום אורגני מקצועי בגוגל?
- קידום אורגני ממנף את העסק, בונה לו תדמית של מוביל, מייצר נוכחות חשובה בעמודים הראשונים בגוגל
- קידום אורגני מתאים לכל כיס, הוא יצרן עלות תועלת הגדול ביותר בעלויות הפרסום, אין צורך לשלם כסף על כל הקלקה, חסכון של אלפי ₪.
- קידום אורגני הוא ספק הלידים החמים מספר 1, פניות גולשים שמחפשים בדיוק מה שיש לך למכור ולשווק
- קידום אורגני מייצר בידול, הבנת מסר, זכירות ובכך אתה בונה מותג דיגיטלי
- קידום אורגני מתאים לעסקים מקומיים לפי אזור או עיר, עסקים ארציים ,חברות הפונות לשוק הבינלאומי וכו
מה זה קידום אורגני SEO בגוגל?
גוגל היא פלטפורמת חיפוש ענקית, בענפים רבים המיקום בגוגל יכול להשפיע על גיוס לקוחות חדשים, הכנסות ורווחיות, לכן מי לא רוצה להיות בדף הראשון בגוגל? SEO זה אופטימיזציה למנוע חיפוש ראשי. ראש תיבות של: SEARCH ENGINE OPTIMIZATION
פעולת ה- SEO אמורה להתאים את עצמה לדרישות של גוגל כדי שהביטוי, מילת המפתח שרוצים לקדם תקבל דירוג גבוהה טבעי ללא תשלום בתוצאות החיפוש שלה.
קידום שירותים ומוצרים בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לתחום שלכם בגוגל היא כל הסיפור על רגל אחת.
מה המטרה של קידום אורגני SEO?
המטרה המרכזית של התהליך קידום זה היא לעלות את האתר וביטויי מפתח בסולם תוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל כל ידי כלי קידום אתרים מגוונים!
לקוח של חברתנו צמיחה דיגיטל , בעלי משתלה רצה לקדם את המשתלה לאור כך היה חשוב לקדם אותו במגוון ביטויים כגון: צמחים לבית ולמשרד, צמחים למרפסת, עצי פרי ונוי, זרעים ופקעות, אדניות ועציצים, אדמה, תערובת שתילה, דשנים, צמחים לחורף, פרחים לחורף, פרחים לקיץ, צמחים רב עונתיים, משלוח פרחים, זר פרחים ליום הולדת וכו , כל ביטוי אחר היה פחות מסייע לו להביא לקוחות למשתלה או לייצר משלוחים באזור הגאוגרפי שהוגדר על ידו
מה ההבדל בין קידום אורגני SEO מול קידום ממומן PPC ?
קידום ממומן גוגל אדס PPC זה למעשה מודעות בתשלום בפלטפורמת הפרסום של גוגל, יש לו יתרון בשיווק של מוצרים או שירותים מבוססי עיתוי או מבצעים כגון שיווק של כנס , סדנת אפיה, מבצעים לוהטים, מכירת סוף עונה לפריטים וכו
מודעות בגוגל ממומן PPC מעמידות את האתר במיקומים ראשוניים בדפי התוצאות לפני התוצאות מהקידום אורגני SEO לזמן התשלום ב-ל-ב-ד
השאלה שנשאלת האם תקבלו יותר פניות מגולשים? כאן יש הפתעה בשנת 2021 ערכה חברת מחקר דיגיטלית מובילה את אפקטיביות ההקלקה מתוצאות אורגניות מול תוצאות ממומנת במגוון ענפים ותחומים בישראל ומה הסתבר? מעל 75 אחוז מהגולשים הקליקו על תוצאות אורגניות בכל אחד משלושת העמודים הראשונים, מדוע כי גולשים מבינים שהצעות מגוגל טבעי אורגני הן משובחות יותר, מגורם מקצועי ואמין יותר וכך המודעות גוגל אדס PPC הופכות לשקופות כמו שאנו קוראים תוכן באתרי חדשות ותוכן והעין שלנו למדה להתעלם מבאנרים ופופ אפים פרסומיים!
גוגל ממומן להיות כל הזמן במרוץ התשלום
נושא נוסף של פרסום ממומן בגוגל, מעבר לאפקטיביות בסיסית והוא מרחב ההשקעה של כל העסק, בקמפיין גוגל אדס ממומן בכדי להופיע בדירוג גבוה חייבים לשלם, כל הזמן לענקית החיפוש גוגל- אתם קובעים מכסת תקציב יומית לפי יכולותיכם ברגע שהגעתם למכסה הופ טראח מה קרה? המודעה ירדה ואתם לעומת חיפוש אורגני כבר לא מופיעים בדף הראשון ולא בשני ולא בכלל, כך שאתם במירוץ העכברים של גוגל שילמת יותר הופעת גבוה שילמת פחות הופעת נמוך לא שילמת עפת החוצה!
מילת מפתח , ביטוי שהתקדם אורגנית לעמוד הראשון בגוגל הוא נכס דיגיטלי
מילות מפתח, ביטויים שמקודמים אורגני הם סוג של נכס דיגיטלי מניב כמובן צריך לחזקם, לשמרם כל הזמן כי המתחרים כל הזמן נושפים בעורפכם? איך עושים זאת? ע"י רכישת קישורים נכנסים איכותיים מאתרים בעלי סמכות, תוכן איכותי וממוקד, אופטימיזציה של האתר, עבודה נכונה על מילות המפתח והביטויים!
שיווק אורגני אומנות משחק העדפות!
אנשי קידום אורגני מתמחים בפתרון לשאלות מה גורם לאלגוריתם של גוגל להעדיף אתר אחד על האחר בכל המובנים נראות, עיצוב, תכנים, קישורים ואופטימיזציה.
עשר טיפים לקידום אורגני מקצועי
להלן 10 טיפים ל SEO
- מחקר מילות מפתח – הוא המרכיב האסטרטגי בתהליך SEO.
- תוכן איכות מקורי – רלוונטי לא משוכפל, לא מועתק, כאשר גוגל סורק את האתר הוא סורק תוכן ושם הוא מגלה תוכן איכותי ורלוונטי המשאיר רושם על פי הכניסות וזמני השהייה של הגולשים.
- בניית קישורים – קישור מהווה עבור גוגל המלצה מאתר לאתר שלכם לדוגמא: קישורים מאתרי תוכן כגון וואלה, ישראל היום וכן מאתרים בתחום לדוגמת אתר בתחום המשתלות, אתרי נישה בתחום כלל ידוע קישורים חיצוניים וטובים מאתרים טובים מעלים את ערך האתר שלכם. כל המרבה הרי זה משובח. כמה שיותר קישורים.
- אופטימיזציה לאתר – תהליך קידום אורגני מייצר אופטימיזציה לאתר שלכם. התאמת האתר לאלוגרתמים של גוגל, תיאורים לכל עמוד, שימוש נכון בכותרות ועוד, ניקוי תמונות כבדות, שיפור נראות, שילוב של תמונות ותיאור שיפור מהירות טעינה.
- רשתות חברתיות – חשוב מאוד להפוך את התוכן באתר לאטרקטיבי לצורך שיתופים. ככל שתדעו להכניס גולשים טראפיק ממקורות שונים אזי גוגל מעניק נקודות רלוונטיות וסמכות לאתר.
- עיצוב ונראות – למרכיב העיצוב והנראות משמעות קריטית בסופו של דבר גולש נכנס לעשרות חלונות ראווה דיגיטליים ועל חלון ראווה העדכני המעוצב הייחודי יצור גוגל יתרון יחסי.
- האתר הוא נכס דיגיטלי חשוב SEO הוא הערוץ הבסיסי ביותר ולעיתים האטרקטיבי במחיר שמסייע בהבאת תנועת גולשים לאתר שלכם.
- אסטרטגיית SEO מקצועית וייסודית מייצרת לכם 5 דברים:
- קהל יעד מדויק המגיע אליכם.
- יחסי המרה משובחים יותר.
- תדמית טובה יותר.
- חיזוק התפיסה שאתם מומחים ברי סמכא.
- לקוחות חדשים.
- צוות מקדמים אורגנים הכולל מתכנת בכיר, קופירייטר איש תוכן, מעצב גרפי ומומחי SEO מקצועי וניהול מגוון פתרונות SEO מתקדמים יעניקו לקהל המטרה שלכם את כל הסיבות להגיע לעסק שלכם, לייצר יחס המרה טוב יותר ויתרמו למודעות המותג בצורה יעילה.
- סבלנות זה מצרך יקר, להגיע לעמוד הראשון בגוגל זו משימה של מקדמי אתרים רבים הפועלים בשירות עסקים וחברות, אם יש אסטרטגיה, ניהול נכון, עבודה מקצועית התוצאות יגיעו
המייל והוואטס אפ יתמלאו בפניות מלקוחות פוטנציאליים!
פניה מהאתר שלך ועוד פניה מהאתר שלך ועוד פניה מהאתר שלך, המייל או הוואטס אפ, יתמלאו בכל יום מפניות רלבנטיות של גולשים שמחפשים בדיוק מה שייש לכם להציע ולשווק!