קידום חברות תמ"א 38 עם כלים מיתוגיים ומהלכי שיווק אסטרטגים מנצחים
דיירים עסקיים, מחודדים , בקיאים
בניינים באזורי ביקוש, בערי התחדשות עירונית מקבלים עשרות פניות ממקדמי פרויקטים, מחתימים, יזמי ומנהלי מכירות.
מדוע שבניין יבחר ביזם א' ויפסול את יזם ב'? מה הם המניעים המובילים דיירים בבחירה?
שם המשחק הוא יכולות ביצוע, חוסן פיננסי ולא פחות חשוב שיווק נכון, מיתוג ובידול.
תמ"א 38/1 ותמ"א 38/2 ממוקמים בתוך מרקם עירוני קיים ויש לקחת זאת בנושאי השיווק והמיתוג, מדובר בייצור היצע דירות בפריים לוקיישן בערים.
דיירים רבים עברו מספר משאים ומתנים עם יזמים והם יודעים מה הם יכולים לקבל עבור הזכויות שלהם בקרקע.
אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני
ביתו של אדם הוא מבצרו, זהו הנכס החשוב ביותר עבורו אחרי הנכסים הרגשיים כמו משפחה, קהילה וחברים.
בית זה יותר מארבע קירות – בית זה משפחה, קהילה, זיכרונות, הרגלים.
סף הגירוי עולה
דיירים מתרשמים מהיזם בפגישה הראשונה ואין הזדמנות שניה לרושם ראשוני על כן צריך להגיע מדוגמים עם מארז מיתוגי מכובד "שואו" וארגז כלים ייחודי
סף הגירוי עולה ודיירים בתחילה כדי לחתום ולקוחות שירכשו בעתיד מצפים לקבל יותר עבור הנכס או כספם .
האבולוציה של שוק התמ"א
ככל שתחום תמ"א 38 , פינוי בינוי, התחדשות עירונית מתקדם כך הדיירים בעיר התמ"א המובילות ירושלים, אזור תל-אביב, רמת גן, גבעתיים, קרית אונו, פתח תקוה, הרצליה, כפר סבא, רעננה, רמת השרון, נתניה, חולון, בת ים, יבנה וראשון לציון. דיירים אלה מקבלים מידע, פרקטיקה, מודעות ויודעים לנהל תהליך , לשוק יש אבולוציה שבאה לידי ביטוי במיתוג, יחסי ציבור וניהול המוניטין של החברה היזמית.
התחרות בשוק ההתחדשות העירונית
כמו בכל ענף, גם בתחום הבנייה בכלל, ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט, קיימת תחרות גדולה בין החברות בשוק, חלקן וותיקות יותר וחלקן פחות, אך עם זאת, כששוחים בשוק תחרותי שכזה, חשוב להציג עליונות/ בידול/ ערך מוסף מול הצרכנים. קידום חברות תמ"א 38 הינו נישה יחודית ומטופחת במיוחד בחברתנו מכל הסיבות שצוינו לעיל..
לתכנון השיווקי המוקדם יש מעמד חשוב
נקודות חשובות שמגיעים אל הדיירים אבל מתחשבות במה שיממן את הפרויקט , ליווי בנקאי, ליווי קרנות, המכירות העתידיות ולשלב הכלכלי מכירתי ה presaleהחשוב
- אסטרטגיה ותכנון מוקדם
- התגברות על חסמים פסיכולוגיים
- לייצר מכל דייר, דייר ממליץ לפרויקט הבא
- הדיירים כחלק בלתי נפרד מהתהליך
- בתמ"א 38/1 ותמ"א 38/2 רוב הדירות בנות 3-4 חדרים מתאים לזוגות צעירים ומצמצמי דיור , הבנה של קהל היעד היא קריטית
- הדיירים הם שגרירים של הפרויקט לשב הpresale והמכירות על כן יש לתת להם את המרחב ובאמצעותם ניתן לגייס רוכשים פוטנציאליים בעתיד
- שיווק ומיתוג לדיירים והלאה על בסיס היתרונות של השכונה/ סביבה קרובה ותשתיות תעסוקה, קהילה, חינוך, בריאות, מסחר , בילוי , בידור, פנאי וגנים ציבוריים.
- מפרט טכני מורחב כדוגמת בית חכם, מערכות שאיבה, מיזוג וכו
כלים איתם מגיעים אל הדיירים
הדיירים מחפשים יזם עם ניסיון, ידע, כלים ומשאבים כלכליים להניע פרויקט ולהביא אותו להיתר ועד הביצוע.
נקודות חשובות שמגיעים אל הדיירים:
- – אין הזדמנות שנייה לרשום ראשוני.
- – לא עוד חוברת יפה והדמיה
- – אתר אינטרנט מעודכן וחדשני.
- – מצגות מושקעות כולל וידאו
- – אמצעי הפקה.
- – הכנת אנשי המקצוע לפרזנטציה.
- – ביצוע שואו זכיר שהדיירים לא ישכחו.
פקטורים אנושיים:
- – ניתוח ההון האנושי וצרכי הדיירים.
- – ניתוח נציגות הדיירים המובילים.
- – לבין את הצורך ומה הפתרונות שניתן לחזק.
קידום חברות תמא 38 ושיווק פרוייקטים
תהליך תמ"א 38 חיזוק הבניין, התחדשות עירונית אינו מסתכם עם חתימת החוזה של הלקוח. הדייר צריך ליווי לאורך כל המהלך מתחילתו ועד סופו.
החל בתהליך מקדמי ועד תום שנת הבדק, יש צורך לבנות עבור כל בניין ועבור כל בניין "חליפה אישית" הנתפסת על פי צרכיו כולל יזם, אדריכל, שמאי, עורך דין, ומגוון בעלי מקצוע ויש לתקשר מיתוגית ושיווקית את הנושא.
תקשורת שיווקית עם הדייר:
- – עדכונים שוטפים.
- – ניוז ליטר.
- – עלון דיירים.
- – ברכות בחגים.
- – כנסי הסברה.
- – קבוצת וואטס אפ מנוהלת .
השקיעו בתדמית
צמיחה פיתוח עסקי מתמחה בתחום המיתוג, קשרי דיירים, יחסי ציבור, תדמית ופיתוח עסקי על מנת להעניק שירות מקצועי, איכותי.
צמיחה פיתוח עסקי מסייעת ליזמים לזכות בפרויקט תמ"א 38, התחדשות עירונית לסוגיו, חיזוק, פינוי בינוי. הכנת צוות ושמירה על קשר אסטרטגי תקשורתי מכובד וממותג.
בצמיחה פיתוח עסקי מעניקים כלים מיתוגיים ייחודיים המוצרים בידול ומיצוב אסטרטגי ליזמים.
משה שמש שימש כמוביל מהלכים שיווקיים אסטרטגיים
מתמחה בקידום חברות יזום בתחום התחדשות עירונית, תמ"א 38, חברות ייזום קלאסיות.
תמ"א 38 – המומחיות הייחודית טמונה בהבנה ובשילוב בין צרכי הדיירים כיום, ציבור רוכשי הדירות העתידי לבין הפתרונות שיכול להציע היזם מול הרשויות והגורמים המקצועיים.
חליפה תפורה אישית לכל יזם
משה שמש מלווה חברות נדל"ן החל מאיתור ומיפוי הנכס, הצגת מצגת דיירים, הבנת צורך בשלב מקדמי ועד ל"תפירה של חליפה אישית" הנתפרת על פי צרכיו של קבלן הביצוע, משלב איתור נכס ועד הוצאת היתר בניה ותחילת עבודה, בניית ארגז כלים שיווקי מיתוגי, לוגו, אתר אינטרנט, סרטון תדמית, יחסי ציבור , פייסבוק
ניסיון מקצועי
אזורים, שיכון ובינוי, IDB , קבוצת מנוס תמ"א 38 בירושלים , קבוצת פז פורת קפיטל, קבוצת ישראל נצר , מרכז הבניה הישראלי, במב"י , קולוני שיווק נדל"ן, גאן 26 תמ"א 38, אלפא שיווק נדל"ן, שניר שיווק נדל"ן , י.ד בראזני, אלה ר, מודל נדל"ן, נ.ת.פ ניהול פרויקטים , אפללו ניהול פרויקטים, אייר פורט סיטי,
CPM, קבוצת כנען , ריטייל אין, אורבן ישראל, שייקה אלה, אמבסדור ועוד עשרות אנשי מקצוע מובילים כגון עורכי דין, שמאי מקרקעין, אדריכלים, מתכנני ערים, קבלני ביצוע .
רוצה הצעת מחיר ליועץ אסטרטגי שיווקי? שיחת ייעוץ חינם
השאר/י פרטים והיועץ יחזור אליך בהקדם